teenscoolest:

i’m aw you’re ew, there’s a difference.

(via unescapable)

dignitea:

my life is a joke and i’m not laughing anymore

(via fake-mermaid)

i fucking hate how nervous people make me like i can’t even walk down the road without feeling judged and that is just ridiculous 

(via hate)

spookytotodile:

when u catch someone lookin at you for like the 15th time and u just like damn u tryna holla or what

(via fake-mermaid)

fffcuk:

today this girl asked me if we were hiring and we are but i told her we weren’t because right now im the prettiest girl that works here and if she got hired i wouldn’t be anymore

(via sheradyn)

unlucid:

nocive:

meanwhile in Afghanistan

never gets old
22nd Apr 201404:30421,503 notes

fractalsofelsanna:

thewolfandtheprincess:

yamino:

patronustrip:

The boobs jiggle is strong in this one
image

I feel like Disney puts this much detail into Elsa’s boobs specifically for people who analyze them in loving, frame-by-frame detail on Tumblr.

We analyzed the scene where she sings Let It Go and all my English teacher did was discuss her boobs and how they suddenly get bigger at a certain part of the song.

spend one time watching frozen just focusing on elsa’s boobs and nothing else

(via sheradyn)

officialcrow:

baylorbeats:

skrippers:

bigeisamazing:

regalasfuck:

truest shit ive ever read

bullshit. cheaters don’t strive for A’s. they strive for C’s. getting A’s make shit look to obvious especially when you ain’t doing the bare minimum in class

I went for A’s when I cheated.

who wants to cheat for a c? if you gon cheat, cheat big

"lemme rob this bank for 3 grand…. dont wanna make it….obvious"
22nd Apr 201404:29257,507 notes

baracknobama:

baracknobama:

i lost my glasses today

i cant see how this could have happened

(via fake-mermaid)

relahvant:

seeing people you dislike suffering through what they put you through is satisfying as hell

(via hate)

21st Apr 201415:245,628 notes
21st Apr 201415:2423,783 notes

snapchatting:

have u ever seen a really attractive person and just really wished u hadn’t

(via fake-mermaid)

prozd:

cherrizard:

when someone tells you about how much they love a character that dies later on

image

yeah…..they’re…..great…….

(via thehilariousblog)

k009:

me in class
21st Apr 201404:5693,383 notes
Opaque  by  andbamnan